Kainuun liiton logo

Kainuun liitolle uusi visuaalinen ilme ja nettisivut

Kainuun liitto on uudistanut visuaalista ilmettään. Uuden brändi-ilmeen muotokielessä korostuvat kainuulaiset vaarat, metsät sekä järvien aallot, soljuva arki ja yhteistyö. Uudella visuaalisella ilmeellä pyritään tavoittamaan uusia kohderyhmiä liiton mainetyössä.

Kainuun liiton uusi logo hakee muotonsa Kainuun vaakunasta, mutta tuo sen ilmeen ja värimaailman tähän päivään.  Ajan henkeen modernisoidun graafisen ilmeen juuret ovat kuitenkin syvällä kainuulaisessa kulttuuriperinnössä ja maisemassa. Värimaailma heijastaa kainuulaisen talvisen metsän värejä. Graafisen ilmeen on tuottanut Kouta Media Oy.

Uusi ilme tulee näkymään Kainuun liiton viestinnässä ja materiaaleissa. Kainuun vaakunaan ja sen heraldiikkaa ei uudistustyötä ole ulotettu ja se säilyy ennallaan.

Uudet nettisivut kertovat Kainuun liiton palveluista ja Kainuusta

Kainuun liitto avaa uudet nettisivut tiistaina 20.10.2020. Sivuilla kerrotaan Kainuun liiton rahoitusmahdollisuuksista, päätöksenteosta, maankäytön suunnittelusta ja yhteistyöstä niin valtakunnallisesti kuin kansainvälisestikin. Sivuilla on myös Tutustu Kainuuseen -osio, missä Kainuuta esitellään matkailijoille, asukkaille, opiskelijoille, työnhakijoille ja yrityksille.

Nettisivujen teknisen toteutuksen on tuottanut Trimedia Oy ja sivut on toteutettu Kainuun liiton omana virkatyönä.

Anna palautetta ja kehittämisehdotuksia sähköpostilla kainuunliitto@kainuu.fi tai palautelomakkeella täältä!