Kainuun Oulu2026-ohjelmahakuinfo to 15.9.2022

Tule mukaan suunnittelemaan yhdessä kulttuurihankkeita kainuulaisesta näkökulmasta Oulu2026-kulttuuripääkaupunkiohjelmaan!  Oulu2026-ohjelmahakuinfo ja kulttuurimatkailuverkoston tapaaminen järjestetään torstaina 15.9. klo 10.00-11.30, paikkana Ravintola Wanha kerho Kajaanissa.

Tilaisuudessa tuottaja Asta Salomaa kertoo syyskuussa avautuvasta Oulu2026-ohjelmahausta ja muista Oulu2026 vuoteen liittyvistä ajankohtaisista asioista. Aikaa on myös varattu keskustelulle yhteistyöstä akselilla Kainuu-Oulu2026 kulttuuripääkaupunki. Tilaisuudessa päivitetään samalla Kainuun kulttuurimatkailuverkoston kuulumiset.

Ohjelma
Avaus – Kulttuurimatkailuverkoston ajankohtaiset asiat, Minna Komulainen, Kainuun liitto
• Tutustu jo ennakkoon Kulttuurimatkailun kansalliseen tiekarttaan ja Kulttuuriperintöstrategiaan.

Oulu2026 – ohjelmahakuinfo ja hankeklinikka, Asta Salomaa & tuottaja Henri Turunen, Oulu2026

Hankeideointia ryhmissä ja yhdessä, Joni Kinnunen, Kulttuuri-Kainuu & Asta Salomaa Oulu2026

Hankesparraus Oulu2026-tiimin kanssa

Lounas Kulttuuri-Kainuun tarjoamana

ILMOITTADU MUKAAN pe 9.9 MENNESSÄ täältä.

Ohjelmahakuun saat lisätietoa ja voit ilmoittautua myös yleiseen hakuinfoon 6.9. suomeksi ja englanniksi: https://oulu2026.eu/ohjelmahaku/

Tilaisuuden järjestävät yhdessä Oulu2026-ohjelma, Kainuun liiton Kulttuuri-Kainuu-hanke & Kainuun kulttuurimatkailuverkosto (Visit Finland).