Aluesuunnitteluasiantuntijan virka

Kainuun liitossa on haettavana aluesuunnitteluasiantuntijan virka 01.08.2021 alkaen. Valittava henkilö sijoittuu alueidenkäytön vastuualueelle (Kainuun liitto, Kauppakatu 1, 87100 Kajaani) ja hänen työhönsä kuuluu maakuntakaavan valmistelutehtäviä sekä muita maakunnan suunnitteluun liittyviä tehtäviä. Virka täytetään viransijaisuutena siihen saakka kunnes entisen viranhoitajan koeaika päättyy uudessa virassa 31.08.2021.

Edellytämme:

Hakijalta edellytetään alueidenkäytön suunnittelu- ja kehittämistehtäviin soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa, sujuvaa suomen kielen taitoa sekä paikkatieto-osaamista.

Arvostamme:

Eduksi lasketaan maankäyttö- ja rakennuslain tuntemus ja kokemus kaavoitustehtävistä, vaikutusten arviointimenetelmien tuntemus, kokemus maakuntasuunnitelma- ja ohjelmaprosesseihin liittyvistä suunnittelutehtävistä, hyvä englannin kielen taito sekä osaaminen erityisesti ArcGIS-paikkatieto-ohjelmistolla.

Palkkaus ja muut ehdot:

Palkkaus määräytyy kunnallisen teknisen henkilöstön virka- ja työehtosopimuksen (TS) mukaisesti. Hakija voi esittää oman palkkatoivomuksen hakemuksen yhteydessä. Virkaan sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa. Ennen viran vastaanottamista virkaan valitun tulee jättää lääkärintodistus terveydentilastaan.

Yhteystiedot ja hakemukset

Maakuntajohtaja Pentti Malinen, puh. 044 797 0197
Suunnittelujohtaja Sanna Schroderus, puh. 044 710 0873

Hakemus liitteineen jätetään Kuntarekry-järjestelmässä.
Hakemuksen tulee olla perillä hakuajan päättymiseen 07.06.2021 klo 12.00 mennessä.
Hakemuksessa tulee ilmoittaa, milloin hakija ottaa viran vastaan.