Haetaan korkeakouluharjoittelijaa maakuntakaavoitustehtäviin

Kainuun liitto hakee korkeakouluharjoittelijaa maakuntakaavan valmistelutehtäviin Alueidenkäyttö-vastuualueelle 1.5.2022 alkaen. Korkeakouluharjoittelijan tehtäviin kuuluu maakuntakaavoitukseen liittyvien tietojen kokoamista ja raportointia sekä mahdollisia muita tehtäviä. Tehtävän kesto on neljä kuukautta tai sopimuksen mukaan. Työpaikka sijaitsee Kainuun liiton tiloissa Kajaanissa (Kauppakatu 1). Etätyö on lähtökohtaisesti mahdollista kaksi päivää viikossa.

Kainuun liitto on maakunnan aluekehityksestä ja alueiden käytön suunnittelusta vastaava sekä EU:n rakennerahasto-ohjelmia toteuttava aluekehitysviranomainen. Kainuun liitto on näköalapaikka maakunnan aluekehitykseen ja -suunnitteluun. Korkeakouluharjoittelija pääsee valmistelemaan maakuntakaavaa ja hyödyntämään opintoja käytännössä. Harjoittelija on osa positiivista ja innostavaa Kainuun liiton Alueidenkäytön vastuualuetta.

Hakijalta edellytetään tehtävään soveltuvia ylempiä korkeakouluopintoja, yhteistyökykyä sekä perustaitoja QGIS- tai ArcGIS -paikkatieto-ohjelmistoilla. Eduksi lasketaan pitkälle edenneet biologian, luonnonmaantieteen tai vastaavat tehtävään soveltuvat opinnot sekä maankäyttö- ja rakennuslain tuntemus, kokemus maakunnan suunnittelutehtävistä ja Kainuun alueen tuntemus. Motivaatio ja halu oppia ovat avainasemassa tehtävässä.

Hakija voi esittää oman palkkatoivomuksen hakemuksen yhteydessä ja kertoa mahdollisesta myönnetystä harjoittelutuesta.

Lisätietoja tehtävästä antaa suunnittelujohtaja Sanna Schroderus puh. 044 7100 873,
sahköposti: etunimi.sukunimi(at)kainuunliitto.fi

Hakemus sekä ansioluettelo (CV) pyydetään lähettämään sähköpostilla osoitteeseen kirjaamo(at)kainuunliitto.fi.

Hakemuksen voi myös lähettää postitse osoitteeseen Kainuun liitto, Kauppakatu 1, 87100 Kajaani.

Hakemuksen tulee olla perillä hakuajan päättymiseen 21.3.2022 klo 12.00 mennessä.

Hakemuksessa tulee ilmoittaa, milloin hakija voi ottaa tehtävän vastaan.

Kainuun liitto

Hakuilmoitus pdf-tiedostona