Maakuntien liitoilla on aluekehitystehtäväänsä liittyen vetovastuu kansainvälisestä toiminnasta, ja se onkin tärkeä osa myös Kainuun liiton tehtäviä. Kauttamme kulkee paljon kansainvälisyyteen liittyvää tietoa ja mahdollisuuksia, jotka haluamme jakaa laajemmin sidosryhmiemme kanssa. Toisaalta taas monilla kumppaneillamme voi olla uutisoitavaa ja yhteistyöpyyntöjä, joiden levittämisessä voimme auttaa ja edistää yhteistyön kehittymistä. Kansainvälisten asioiden uutiskirjeen tarkoitus on jakaa tietoa kansainvälisistä asioista ja edistää yhteistyötä etenkin kainuulaisen toimijaverkoston kesken.

Tilaa Kainuun liitolta uutiskirje

Kainuun liitto julkaisee kolmea uutiskirjettä. Kuukausittain ilmestyvässä uutiskirjeessä kerrotaan päätöksistä ja ajankohtaisista asioista. Muut kaksi uutiskirjettä on suunnattu matkailualan toimijoille ja kansainvälisistä asioista kiinnostuneille.

Tilaa uutiskirje valintasi mukaan!

Lisätietoja kansainvälisten asioiden uutiskirjeestä