Save the date: Ennakoiva Kainuu -kohtaantofoorumi syyskuussa

Hienosti liikkeelle lähteneen Ennakoiva Kainuu -foorumin toiminta jatkuu Ennakoiva Kainuu -kohtaantofoorumina yhteistyössä Tulevaisuuden työmarkkinat –
koordinaatiohankkeen, Kainuun liiton ja Kainuun ELY-keskuksen kanssa. Ennakoiva Kainuu -kohtaantofoorumi yhdistelee ajankohtaisia Kainuun kohtaannon kehittämisen teemoja ennakoivalla otteella. Lämpimästi tervetuloa mukaan syyskuussa!

Laita jo kalenteriin tiistai 10.9.2024 klo 9.00–12.00, jolloin kokoamme yhteen Kainuun yksityisen, julkisen ja kolmannen sektorin toimijat alueen ensimmäiseen Kohtaantofoorumiin Kajaanissa.

Kohtaantofoorumit tarjoavat 360° näkökulman työllisyyden edistämiseen, alueellisen tilannekuvan rakentamiseen sekä kohtaantohaasteiden ratkaisujen löytämiseen. Syksyn kohtaantofoorumissa pureudutaan kansainvälisen työvoiman tarpeeseen osana työvoimapulan ja kohtaantohaasteiden ratkaisua sekä elinvoimaa Kainuussa.

Tilaisuuteen on mahdollista osallistua vain paikan päällä Kajaanissa. Ilmoitamme tarkemman paikan ja ohjelman sekä avaamme ilmoittautumisen lähempänä tilaisuutta. Odotellessa voit ottaa Tulevaisuuden työmarkkinat -koordinaatiohankkeen LinkedIn sekä Kuiskintaa Kainuusta -sivun ja Kainuun liiton tilastosivut seurantaan!

******
Mikä on Kohtaantofoorumi?

Ympäri Suomen järjestettävä avoimen vuoropuhelun ja vaikuttamisen alusta työllisyyden parissa toimiville tahoille. Kohtaantofoorumi toimii paikkana alueelliselle keskustelulle, yhteiskehittämiselle, kohtaantotiedon jakamiselle, sekä työllisyyden kipupisteiden ja mahdollisuuksien tunnistamiselle. Tilaisuuksissa jaetaan ajatuksia vaihtuvista teemoista, alueellisista haasteista sekä kohtaannon tilannekuvasta.

Kohtaantofoorumit järjestää Tulevaisuuden työmarkkinat -koordinaatiohanke yhdessä alueen toimijoiden kanssa.

Pauliina Paija, Pohjois-Suomen koordinaattori

Tulevaisuuden työmarkkinat -koordinaatiohanke