Barents Business Seminar Joensuussa 28.-29.5.2024

Kiinnostaako verkostoituminen pohjoisen Ruotsin ja Norjan toimijoiden ja yritysten kanssa? Löydä uusia bisnes- ja hankekumppaneita ”Business Opportunities in the Barents Region” -seminaarissa Joensuussa!

Pohjois-Karjalan maakuntaliitto järjestää toukokuun lopussa Joensuun tiedepuistossa englanninkielisen seminaarin koskien liiketoimintamahdollisuuksia Barentsin alueella. Seminaari tarjoaa foorumin liiketoiminnan edistämiselle Suomen, Ruotsin ja Norjan pohjoisilla alueilla. Seminaarin järjestäjinä toimivat Pohjois-Karjalan maakuntaliitto, Työ- ja elinkeinoministeriö, elinkeinoelämän kehittämisorganisaatiot Pohjois-Karjalasta sekä Barentsin liiton jäsenalueet yhteistyössä Barentsin taloustyöryhmän kanssa.

Lue lisää ja ilmoittaudu tapahtuman sivulta!
Ilmoittautumiset pyydetään 12.5.2024 mennessä.

Tilaisuuden ohjelma: Barents Business Seminar Schedule 28 May 2024