Interreg Aurora -ohjelman infotilaisuus 17.5.2024 klo 13–15

Interreg Aurora -ohjelma järjestää suomenkielisen infotilaisuuden erityisesti ensi kertaa hankkeita hakeville toimijoille. Ilmoittaudu mukaan Zoom-alustalla pidettävään tilaisuuteen 16.5. mennessä!

Interreg Aurora on Suomen, Ruotsin ja Norjan sekä saamelaisten välinen Euroopan pohjoisimpien alueiden rajat ylittävää yhteistyötä rahoittava ohjelma, johon Kainuu ja Pohjois-Karjala liittyivät mukaan vuoden 2023 lopussa. Ohjelman seuraavat hakukierrokset avautuvat syksyllä 2024.

Tule linjoille kuulemaan ohjelman tarjoamista mahdollisuuksista, tulevista hakukierroksista ja hyvän hankkeiden valmistelusta. Voit myös kysyä hankkeiden valmisteluun liittyviä kysymyksiä suoraan ohjelman hallintoviranomaiselta.

Aika: pe 17.5.2024 klo 13–15.
Paikka: Zoom-alusta.

Tilaisuus järjestetään suomeksi ja on tarkoitettu erityisesti ensi kertaa ohjelmaan mukaan aikoville.

Tilaisuuden ohjelma

Ohjelman yleisesittely ja tulevat hakukierrokset

Kuinka tehdä hyvä hanke

Suomen kansallinen vastinrahoitus