Itä-Suomen Interreg-info 9.9.2022 klo 9

Itä-Suomen maakuntaliitot järjestävät perjantaina 9.9.2022 Interreg-infon, jossa kerrotaan rajat ylittävien yhteistyöalueohjelmien mahdollisuuksista ko. maakunnissa. Tilaisuus järjestetään etäyhteyksin eikä siihen ole ennakkoilmoittautumista. Tervetuloa teams-tilaisuuteen kuulemaan ja keskustelemaan Interreg-ohjelmien sisällöistä ja tulevista rahoitushauista!

Tilaisuuden ohjelma

Aika: perjantai 9.9.2022 klo 9-10:30
Paikka: etätapahtuma Microsoft Teamsissä

• Itämeren alueen Interreg-ohjelma 2021-2027 / Matti Lipsanen, Pirkanmaan liitto
• Interreg Pohjoinen Periferia ja Arktinen 2021-2027 / Paula Mikkola, Lapin liitto
• Interreg Europe 2021-2027 / Annukka Mäkinen, Kuntaliitto
• Itä- ja Pohjois-Suomen EU-toimiston rahoitusneuvonta / Eerikki Vainio

Kysymyksiä, keskustelua

Osallistuminen

Webinaari on tarkoitettu itäsuomalaisille kansainvälisistä rahoitusohjelmista kiinnostuneille kunnille, oppilaitoksille ja korkeakouluille, tutkimuslaitoksille, yhdistyksille, säätiöille, kehittämisorganisaatioille ja yrityksille.

Osallistuminen on kaikille avointa ja maksutonta. Tilaisuuteen ei ole ennakkoilmoittautumista.

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Lisätietoa Interreg-ohjelmista

Interreg-ohjelmilla tuetaan raja-alueiden ja laajempien, rajat ylittävien yhteistyöalueiden integroitumista sekä alueiden ja kaupunkien välisten verkostojen syntymistä ja vahvistumista. Yhteistyötä lisäämällä, kokemusten vaihtoa edistämällä ja hyviä käytäntöjä levittämällä ohjelmat vaikuttavat alueiden kilpailukykyyn ja taloudelliseen kehitykseen. Lisäksi ohjelmilla vahvistetaan Itämeren aluetta eurooppalaisena ja globaalina talousalueena sekä etsitään yhteisiä ratkaisuja pohjoisten harvaan asuttujen alueiden haasteisiin.

Interreg-ohjelmien 18.1.2022 järjestetyn kansallisen infotilaisuuden materiaalit löydät kansalliselta rakennerahastosivustolta.