Hiirenkorvat koivussa

Kainuun kasvupolun 2021 yritykset on valittu

Kainuun kasvupolun 2021 yritykset on valittu. Hakijoita oli tänä vuonna enemmän kuin mukaan mahtui. Maksuttomaan sparrausohjelmaan Kasvu Openiin otettiin mukaan 15 yritystä ja kaksi Nuori Yrittäjyys -yritystä.

Kainuun Kasvupolun 2021 yritykset

• TuJuCo Oy, Kajaani
  • PK-Levy Oy, Nurmes
  • Suomi Kenkä Oy, Lieksa
  • Bear Centre Oy, Lentiira
  • Puumanni, Paltamo
  • cede.fi, Sotkamo
  • Leenan Puhdistuspalvelut Oy, Kajaani
  • The Boreal Project Oy, Vuokatti
  • Kuvakeskus Hynninen Oy, Kajaani
  • Pielisen Retki Oy, Nurmes
  • Kaluste-Matti Oy, Kajaani
  • TEK-Group Oy, Nurmes
  • Wanhan Koulun Puoti, Vuonislahti
  • Motorec Oy, Paltamo
  • Summer Cape Oy, Nurmes

Kainuun Kasvupolun NY-yritykset (Nuori Yrittäjyys)

• 3D Vokseli NY
  • Bigoudi NY

Kasvupolun tuomaristo arvioi sparraukseen hakeneita yrityksiä kriteereillä: markkinapotentiaali, tiimi, kasvukyky ja näytöt. Kriteerit ovat samat kaikilla Kasvu Openin Kasvupoluilla. Kasvupolun tuomaristoon kuuluvat:

• Aki Nevalainen, Pikes
  • Anu Tervonen, Kainuun Yrittäjät
  • Heikki Rusanen, Lieksan Kehitys
  • Jani Moilanen, Kaisanet
  • Jari Tuovinen, Oulun kauppakamari
  • Raimo Sivonen, Kainuun ammattiopisto
  • Seppo Räisänen, Kajaanin kaupunki

Kasvupolun sisältö ja eteneminen

Sparraukseen valitut yritykset saavat maksutonta sparrausta kahdessa tapahtumapäivässä. Ensimmäinen tapahtumapäivä on 10.6.2021, ja se järjestetään digitaalisesti etäyhteyksien avulla. Toinen tapahtumapäivä on 1.9.2021. Kaikille tapahtumapäiviin osallistuville yrityksille lähetetään henkilökohtaiset osallistumisohjeet.

Kasvupolun kumppanit

Kasvupolku®-kumppanit yhdessä Kasvu Openin valtakunnallisten kumppanien kanssa mahdollistavat kasvuyrityksille maksuttoman sparrauksen. Kainuun Kasvupolun kumppanit ovat: Kainuun ammattiopisto (KAO), Kainuun liitto, Kaisanet Oy, Kainuun Yrittäjät, Kajaanin Ammattikorkeakoulu Oy (KAMK), Kajaanin kaupunki, Lieksan Kehitys Oy LieKe, Oulun kauppakamari ja Pielisen Karjalan Kehittämiskeskus Oy PIKES.