Kainuu KasvuOpen tiedotekuva

Kainuun liitto kumppanina Kainuun Kasvupolulla 2021

Kasvu Open on kasvuyritysten sparrausohjelma, joka tarjoaa yrittäjille maksutonta apua liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvuun. Kasvu Openin Kasvupolku® -sparraukseen osallistuu vuosittain satoja kasvuyrityksiä. Sparraus auttaa yrittäjiä kehittämään yrityksen liiketoimintaa ja kasvustrategiaa.

Kainuun Kasvupolku järjestetään alueellisena Kasvupolku-tapahtumana jälleen ensi vuonna. Kainuun liitto on kumppanina Kainuun Kasvupolulla 2021 ja tukemassa yrityksiä liiketoiminnan kehittämisessä. Kasvu Openin Kasvupolku® on alueellinen tai toimialakohtainen kahden tapahtumapäivän kokonaisuus, ja Kasvupolulla sparraajina toimivat vapaaehtoiset kasvun asiantuntijat. Kainuun Kasvupolun ensimmäinen sparrauspäivä pidetään kesäkuussa ja toinen syyskuussa 2021.

Kasvu Openin Kasvupolku® -sparraukseen voivat hakea mukaan kaikki kotimaiset kasvuyritykset, joilla on y-tunnus ja vahva tahto kasvattaa yrityksen liiketoimintaa. Yrityksen liikevaihdolle, toimialalle, sijainnille tai iälle ei ole asetettu kriteerejä. Koronapandemia on vaikuttanut monen yrityksen tilanteeseen, ja Kainuun Kasvupolulta voi saada tukea korona-ajan jälkeiseen liiketoimintaan, mutta apua myös rahoitukseen, myyntiin ja markkinointiin sekä kansainvälistymiseen.

Tukea ja apua Kainuun Kasvupolulta voi myös hakea esimerkiksi yritykset, joilla on tapahtunut muutoksia lähiaikoina, kuten omistajanvaihdos, yrityskauppa, sukupolvenvaihdos tai muu vastaava. Hakemista polulle ei myöskään estä, jos olet aikaisemminkin osallistunut polkuun. Joskus voi olla, että yrityksellä on paremmat mahdollisuudet kehittää liiketoimintaansa sparrauksen avulla nyt kuin viimeksi osallistuessaan. Kasvu Open Kasvupolun® sparraus on maksutonta kaikille mukaan valituille kasvuyrityksille.

Kasvu kuuluu kaikille – haku Kasvu Openin Kasvupolku® -sparraukseen alkaa tammikuussa! Seuraa julkaisujamme nettisivuillamme ja sosiaalisessa mediassa!

Jos kiinnostuit jo nyt, jätä yhteystietosi tänne. Saat tiedon, kun kauden 2021 haku aukeaa, ja voit hakea mukaan Kasvu Openin Kasvupolku® -sparraukseen.