Kainuun liitto tukemassa kasvuyrityksiä Kainuun Kasvupolulla 2021

Kasvu Open järjestää maksutonta sparrausta yrityksille – Kainuun liitto on mukana kasvuyrityksiä tukemassa.

Valtakunnallinen kasvuyritysten sparrausohjelma Kasvu Open järjestää yrittäjille maksutonta sparrausta liiketoiminnan ja kasvustrategian kehittämiseen. Kainuun liitto on tänä vuonna mukana Kasvu Openin Kainuun Kasvupolulla tukemassa maakunnan kasvuyrityksiä. Haku Kainuun Kasvupolulle on alkanut 4.1.2020.

• Koronapandemia on vaikuttanut monen yrityksen tilanteeseen. Kainuun Kasvupolulta yritykset voivat saada tukea korona-ajan ja sen jälkeiseen liiketoimintaan, mutta apua myös rahoitukseen, myyntiin ja markkinointiin sekä kansainvälistymiseen. Meidän teemamme on, että kasvu kuuluu kaikille!

Kasvu Openin Kasvupolku® -sparraus on kahden tapahtumapäivän kokonaisuus kasvuhaluisille yrittäjille. Kasvupolut toteutetaan yhdessä Kasvu Openin valtakunnallisten ja Kasvupolku®-kumppaneiden kanssa. Sparraus on maksutonta kaikille mukaan valituille kasvuyrityksille.

• Vuonna 2020 Kainuun Kasvupolulle oli enemmän hakijoita kuin mukaan mahtui. Kasvupolulle valittiin mukaan 17 yritystä. Kainuun Kasvupolun potentiaalisimmiksi kasvuyrityksiksi valittiin kajaanilaiset Kajaanin Jäteauto Oy sekä Gr8 Escape Oy.

Kasvu Openin Kasvupolku® -sparraukseen voivat hakea mukaan kaikki kotimaiset kasvuyritykset, joilla on y-tunnus ja vahva tahto kasvattaa yrityksen liiketoimintaa. Yrityksen liikevaihdolle, toimialalle, sijainnille tai iälle ei ole asetettu kriteerejä.

Hakuaika Kasvu Openin Kasvupolku® -sparraukseen on 4.1. – 17.3.2021. Haku tapahtuu osoitteessa kasvuopen.fi.

KasvuOpen logo