KAIPO-hankkeen kevään tilaisuuksia

Tervetuloa mukaan KAIPO – Kulttuurin vahvistuvat verkostot Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaalla-hankkeen huhtikuun ja toukokuun tilaisuuksiin.

KAIPO-hankkeen ajankohtaisinfo ma 15.4. klo 9
KAIPO-hankkeen ajankohtaisinfo toteutetaan Teams-yhteydellä ma 15.4. klo 9. Infossa esitellään hankkeen toteuttaman kyselyn tuloksia ja käydään keskustelua kyselyn tuloksista ja niiden hyödyntämisestä osana hankkeen toimintaa. Lisäksi esitellään hankkeen tulevia toimenpiteitä.

Ilmoittaudu mukaan: https://link.webropolsurveys.com/EP/A41776871E999E2A

KAIPO-hankkeen ensimmäinen kehittämis- ja kumppanuuspöytä Oulussa ke 29.5. klo 12
KAIPO-hankkeen ensimmäisessä kehittämispöydässä Oulussa ke 29.5. klo 12 pureudumme työstämään hankkeen aloituskyselyssä esiin nousseita isoja kehitystyön teemoja teräviksi kehittämistyön kärjiksi, joista syntyvät sisällöt hankkeen toteutusajan kehittämis- ja kumppanuuspöytiin. Iltapäivän kestävän tilaisuuden tarkempi järjestämispaikka ja ohjelma julkaistaan lähempänä ajankohtaa.

Ilmoittaudu mukaan: https://link.webropolsurveys.com/EP/79FE0BFDC1482EC1

KAIPO – Kulttuurin vahvistuvat verkostot Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaalla-hankkeen avulla luodaan vaikuttavuutta Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan alueen ja sen kuntien kulttuuritoimintaan vuosien 2024–2025 aikana. Hanketta rahoittaa Opetus- ja kulttuuriministeriö.

Lisätietoja: projektikoordinaattori Joni Kinnunen, joni.kinnunen@kainuunliitto.fi tai 044 797 4254.