Kuntabrändi-webinaari – Brändi elvyttää kunnan

Tervetuloa mukaan KUNTABRÄNDI-webinaariin tiistaina 29.3. klo 9.30!

Kuntabrändiwebinaari on tarkoitettu kuntien johdolle, kuntaviestijöille ja muille kuntabrändiä hyödyntäville toimijoille.

Dosentti, tietokirjailija ja bränditutkija Kirsti Lindberg-Repo työryhmänsä kanssa on tutkinut Suomen kuntien brändejä sekä kunnissa tehtävää brändityötä. Tutkimuksen tulokset on paketoitu ”Brändi elvyttää kunnan” -raportin ja -koulutuksen muotoon. Nyt kannattaa tulla kuulolle!

Brändi elvyttää kunnan

kouluttajana Kirsi Lindberg-Repo, Aalto yliopisto, dosentti
tiistaina 29.3. klo 9.30-11.30

Webinaarin sisältö:
1. Brändi elvyttää kunnan -tutkimuksesta
2. Miksi brändistä on tullut keskeinen strateginen työkalu kunnille?
3. Miten tätä hyödynnetään elinvoiman kehittämisessä? Entä aluekehityksen johtamisessa?
4. Kuntaraportin hyödyt ja jalkautus osaksi jatkuvaa tekemistä – 4 tuoretta esimerkkiä Ruotsista ja Ranskasta
5. Miten digikanavissa luodaan vahvempi maine ja edellytykset elinvoiman rakentamiselle?

Ilmoittaudu

Ilmoittaudu niin saat kalenterikutsun ja linkin: https://link.webropol.com/ep/kuntabrandi

Webinaarin tarjoaa Kainuun liiton Kainuun aluemarkkinointihanke ja se on osallistujille maksuton.

Tutustu Kuntabrändi-kirjaan:

Kirsti Lindberg-Repo on Brand Audit Groupin sekä Design Finland 100 :n toimitusjohtaja ja perustaja. Hänen asiantuntemuksensa ja intohimonsa kohdistuu erityisesti strategiseen brändijohtamiseen, joka on ollut myös hänen keskeinen tutkimuskohteensa. Kiinnostus brändejä ja brändityötä kohtaan heräsi Cornellin yliopistossa Yhdysvalloissa. Lindberg-Revolla on takanaan vahva kansainvälinen ura vuodesta 2001 alkaen. Hän on ollut professorina, apulaisprofessorina ja tutkijana mm. Hankenilla, Vaasan yliopistossa sekä Aalto-yliopiston taideteollisessa korkeakoulussa.

Olethan jo tutustunut uusiin Kainuu.fi-sivuihin. Kainuun liitosta on saatavilla myös Osaajaesitettä muuttajamarkkinointiin, pian myös englanniksi. Ota yhteyttä, jos tarvitsette esitteitä!