Kainuun liiton logo

Maakuntahallituksen kokouksen päätökset 25.10.

Maakuntahallituksen kokous pidettiin läsnä- ja etäkokouksena (hybridi) Kajaanissa 25.10.2021. Ohessa maakuntahallituksen kokouksen päätöksiä:

* Kainuun edunajaminen: Käydyn keskustelun jälkeen hyväksyttiin esityslistan mukaisesti.

* Talousraportti 09/2021 ja tulosennuste vuodelle 2021: Käydyn keskustelun jälkeen merkittiin tiedoksi.

* Talousarvio 2022 ja talous- ja toimintasuunnitelma 2022-2024: Käydyn keskustelun jälkeen merkittiin tiedoksi.

* Maakuntahallituksen perehdyttäminen: Kainuun liitto välittävänä viranomaisena: Käydyn keskustelun jälkeen merkittiin tiedoksi.

* Maakunnan yhteistyöryhmän työjärjestyksen hyväksyminen: Käydyn keskustelun jälkeen hyväksyttiin esityslistan mukaisesti muutamilla stilistisillä korjauksilla.

* Kainuun ja valtioneuvoston aluekehittämisen neuvottelut: Käydyn keskustelun jälkeen hyväksyttiin esityslistan mukaisesti.

* Pöytäkirjat ja viranhaltijapäätökset: Hyväksyttiin esityslistan mukaisesti.

* Kainuun liiton lausunnot ajalla 05.10.-18.10.2021: Merkittiin tiedoksi.

* Maakuntajohtajan ajankohtaiskatsaus: Merkittiin tiedoksi.

Maakuntahallituksen seuraava kokous pidetään 8.11.2021.

Maakuntahallituksen kokouksen esityslista