Menestyvä Kainuun matkailu – foorumi 2.10

Menestyvän Kainuun matkailun strategiatyö käynnistyy.

Olethan sinäkin mukana Kainuun matkailustrategian ensimmäisessä tilaisuudessa maanantaina 2.10 klo 9.-12.00 Sokos Hotel Valjuksessa järjestettävässä Kainuun matkailufoorumissa?

Käynnistämme tilaisuudessa matkailustrategiatyön, jossa määrittelemme yhdessä Kainuun matkailun tulevaisuuskuvaa, asetamme yhteisiä tavoitteita sekä tunnistamme mihin muutoksiin meidän tulee reagoida ollaksemme kilpailukykyisiä tulevaisuudessa.

Menestyvän Kainuun matkailun kehittämistyöhön meitä johdattelee matkailun asiantuntijatalo FlowHousen asiantuntijat Jouni Kärkkäinen ja Miikka Raulo. Tervetuloa mukaan aloittamaan yhteinen työskentely ja antamaan näkemyksiäsi menestyvän Kainuun matkailun tueksi.

Aamupäivän aikana tiivistämme Kainuun matkailun yhteisen tahtotilan, tavoitteet ja vision Flowhousen johdattelemana. Kainuun liitto tarjoaa aamukahvit suolaisen kera klo 8.30 alkaen sekä kokouslounaan tilaisuuden jälkeen. Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja Kainuun matkailustrategiasta ja tilaisuudesta voit kysyä minna.komulainen@kainuunliitto.fi .

Ilmoittaudu mukaan Kainuun liiton sivuilta: https://link.webropol.com/ep/matkailufoorumi2023

Ilmoittaudu matkailufoorumiin!