VR-lasit kirjallisuusmatkailu

Mukaan kirjallisuusmatkailuhankkeeseen? Kainuussa 30.1. aloitustapaaminen

Tervetuloa mukaan uuteen Kainuun liiton kansainväliseen hankkeeseen. N-LiTe jatkaa Spot-Lit-hankkeessa tehtyä työtä kirjallisuusmatkailun kehittämisessä.

N-LiTe-hankkeessa ideana on tutustua uusiin teknologioihin ja hyödyntää niitä kirjallisuusmatkailussa. Hanketta vetää irlantilainen kumppani. Mukana on lisäksi kumppaneita Kainuusta (Kainuun liitto ja Kajaanin ammattikorkeakoulu), Färsaarilta, Pohjois-Ruotsin Västerbottenista sekä Norjasta. Hankkeesta löytyy lisätietoa Kainuun liiton verkkosivuilta.

Aloitustilaisuus 30.1. Wanhalla kerholla

Tervetuloa hankkeen Kainuun aloitustilaisuuteen tiistaina 30.1. klo 10–12.

Paikka: Ravintola Wanha Kerho (yläsali), Kauppakatu 40, Kajaani.

Ilmoittauduthan aloitustilaisuuteen tällä lomakkeella 23.1. mennessä. Ilmoitathan, osallistutko paikan päällä vai etäyhteydellä. Kutsuviestiä saa jakaa.

Tieto tapaamisen paikasta lisätty 16.1.2024.

Alkukysely

Voit jättää ajatuksiasi jo ennakkoon tämän pikakyselyn kautta. Vastaathan 7.2. mennessä. Arvomme kirjalahjakortin vastanneiden kesken. Kiitos jo kyselyyn mahdollisesti aiemmin vastanneille.

Työpaja tulossa keväällä

Lisätietoja hankkeen etenemisestä: Nyt teemme alkututkimusta Västerbottenin johdolla.

Keväällä 2024 Kajaanin ammattikorkeakoulu järjestää työpajan, jossa tutustumme uusiin teknologioihin (kuten virtuaalitodellisuuteen ja lisättyyn todellisuuteen) ja ideoimme uusia tuotteita tai teoksia. Kutsumme laajan joukon kiinnostuneita kokoon: Kirjallisuus- ja matkailualaan liittyviä yhdistyksiä ja yrityksiä sekä nuorison edustajia.

Tiedotamme myöhemmin lisää tutkimuksesta ja työpajasta.

Kiitos jo etukäteen kaikille kainuulaisille antamastanne panoksesta. Odotamme innolla yhteistyötä kanssanne.

Oikein hyvää alkanutta uutta vuotta!

N-LiTe logo NPA
N-Lite NPA project logo