Vahvista yrityksesi kasvumahdollisuuksia – Kainuun Kasvupolulta vinkkejä ja verkostoja kasvun tueksi

Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan Kasvupolku®-ohjelma yhdistää yrittäjät, sparraajat ja yhteistyökumppanit, tavoitteena synnyttää uusia ideoita ja kontakteja yritysten kehittymisen moottoriksi. Maksuttomat sparrausohjelmat on tarkoitettu yrityksille, joilla on aitoa kasvuhalua ja kehittämisintoa. Hakuaika on avoinna 14.2.-21.3.2023 – tule mukaan!

Kasvu Open toimintamallina

Kasvu Open on yritysten kasvun sparraaja, jonka visiona on auttaa jokaista suomalaista kasvuhaluista yritystä tavoittamaan hullunrohkeat unelmansa.  Kasvu Open koostuu sparrausohjelmista ja muista yrityspalveluista, jotka ovat mukaan valituille yrityksille maksuttomia.

Mukaan sparrausohjelmiin haetaan täyttämällä verkkosivuilta löytyvä yhteystietolomake ja valitsemalla omalle yritykselle sopiva Kasvupolku-ohjelma, Tämän jälkeen yritys pääsee täyttämään hakulomakkeena toimivaa Kasvuyritysanalyysia omaan tahtiinsa.

Kasvupolku

Tunnetuin Kasvu Openin palvelu on Kasvupolku, joita järjestetään vuodessa 15-20 kappaletta eri alueille ja teemoille. Yhdelle Kasvupolulle valitaan kerrallaan noin 15 yritystä. Yhteensä kaikille Kasvupoluille osallistuu noin 200-300 yritystä, joten verkosto on suuri.

Tutustu prosessiin ja hae ohjelmaan!

Kasvupolku-ohjelmassa yritykset saavat:

• 6-7 yritykselle kohdistettu asiantuntijatapaamista
  • Yhdessä oppimista eri teemoista vertaisten kanssa
  • Vinkkejä pitchauksen kehittämiseen
  • Inspiraatiota ja intoa tekemiseen
  • Kontakteja ja yhteistyömahdollisuuksia kasvun tueksi

Yllä olevan linkin kautta pääset lukemaan sparrausohjelman sisällöstä ja toimintamallista, siitä mitä osallistuminen edellyttää, ja ennen kaikkea sparraukseen osallistuneiden yritysten kokemuksista, jotka ovat olleet hyviä. Kaudella 2022 huikeat 96 % osallistujista kertoi kokeneensa ohjelmaan tekemänsä ajallisen investoinnin erittäin kannattavaksi tai kannattavaksi, joten osallistuminen todellakin kannattaa! Oppimisen, innon ja inspiraation lisäksi yritykset ovat saaneet kasvupolulta kontakteja ja yhteistyömahdollisuuksia, kuten hallituksen jäseniä, asiakkaita, työntekijöitä, rahoittajia, konsultteja ja pitkäaikaisia ystäviä.

Katso yrittäjien kokemuksia myös YouTubesta!

Yhteistyökumppanit ja lisätiedot

Yrittäjille maksuttoman sparrauksen mahdollistavat Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit yhdessä Kasvupolku-kumppaneiden kanssa. Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan Kasvupolun kumppanit ovat Kainuun liitto, Kainuun Yrittäjät, Kajaanin kaupunki, Oulun kauppakamari ja Rastor-instituutti.

Kasvu Openin yhteystiedot:

Vivi Pöntiö, Kasvu Open