Vastaa kyselyyn ja vaikuta matkailun kehittämiseen!

Tule vaikuttamaan Kainuun matkailun kehittämiseen!

Tule mukaan vaikuttamaan yhteiseen kehittämiseemme tänä keväänä! Kainuun liitto on käynnistänyt uuden maakuntaohjelman laatimisen. Nyt sinä pääset mukaan vaikuttamaan siihen, miten vahvasti matkailu on mukana tulevassa Kainuu-ohjelmassa.

Kerro mielipiteesi ja vastaa kyselyymme 15.4. mennessä, miten Kainuun matkailun kehittäminen on onnistunut nykyisellä ohjelmakaudella, mitä tulevaisuudessa pitäisi tehdä sekä miten Kainuuta pitäisi markkinoida.

Vastaa Kainuun matkailukyselyyn!

Tässä myös suora linkki kyselyyn: https://link.webropol.com/s/kainuunmatkailustrategia2025

Osallistu Kainuun matkailufoorumiin 21.4. klo 9.00-12.00

Kainuun matkailufoorumi järjestetään keskiviikkona 21.4. klo 9.00-12.00 virtuaalisesti. Tule mukaan linjoille ja ilmoittaudu jo nyt.

Ohjelmassa on mm. Visit Finlandin DACH-alueen johtaja Jyrki Oksanen kertomassa kansainvälisen markkinan avautumisesta, uusi Lakeland koordinaattori Susanna Markkola Visit Finlandin suuralueyhteistyöstä,  Rauno Kurtti kertoo lentoliikenteen ajankohtaiset asiat,  käydään läpi strategiakyselyn tulokset, keskustellaan markkinoinnista, sekä visioidaan Kainuun yhteistä strategiaa matkailun kehittämisresurssien suuntaamiseksi lähivuosille. Nyt kannattaa olla mukana.

Kainuun matkailufoorumi 21.4.2021 klo 9.00-12.00

Avaus, Pentti Malinen, maakuntajohtaja, Kainuun liitto

Kainuu Go Global – Markkinoiden avautuminen Keski-Eurooppaan, Jyrki Oksanen, Director DACH & Benelux, Business Finland –  Visit Finland

Miten Kainuun lentoliikenne ja saavutettavuus kehittyvät? Rauno Kurtti, projektipäällikkö, Lentoliikenne-hanke