Rahoitusinfo-webinaari tiistaina 14.12.-21 klo 9–11

Uudistuva ja Osaava Suomi 2021–2027 – alue- ja rakennepolitiikan ohjelman käynnistäminen Kainuussa

Yksi Pohjois-Suomen merkittävimmistä rahoituslähteistä, Uudistuva ja Osaava Suomi 2021–2027 – alue- ja rakennepolitiikan ohjelma, on käynnistymässä. Kainuun liitto avaa Uudistuva ja osaava Suomi 2021-2027 EU:n alue- ja rakennepolitiikan ohjelman haun EAKR-hankkeille vuodenvaihteessa.

Kainuun liiton ja ELY-keskuksen asiantuntijat järjestävät infotilaisuuden, jossa käydään läpi EURA2021-järjestelmän keskeisiä muutoksia hakuprosessin ja maksatuksen osalta. Lisäksi kerrataan palkkakustannusten tukikelpoisuuden perusteet sekä flat rate mallit ja kertakorvaus ohjelmakauden 2021-2027 osalta. Myös muita teknisiä muutoksia tullaan käymään läpi.

Aika: tiistaina 14.12.-21 klo 9–11
Paikka: Teams -webinaari, linkin saat ilmoittautuessasi

Ilmoittaudu Webropol-palvelussa

Tilaisuus koskee yleisiä kehittämishankkeita (EAKR ja ESR+), yritystukien osalta ELY-keskus järjestää oman infon.

Löydät lisätietoja rahoitusohjelmasta ja rahoituksen hakemisesta sekä 22.9. järjestetyn rahoitusinfotilaisuuden materiaalit Kainuun liiton verkkosivuilta.

Rahoitusohjelmasta Kainuun liiton sivuilla