Projektikoordinaattori

Oletko sinä tuleva kansainvälisten Cherry ja Nlite-hankkeiden projektikoordinaattori?

Haemme Kainuun liittoon määräaikaista projektikoordinaattoria kahteen kansainväliseen hankkeeseen. Kainuun liitto on yhteistyökumppanina Cherry-kulttuurivaihto -hankkeessa (Interreg Europen rahoittama, pääpartneri Italian Friuli-Venezian aluehallinto) sekä Nlite – kirjallisuusmatkailuhankkeessa (Interreg NPA-ohjelma, pääpartnerina Länsi-Irlannin WDC). Hankkeissa tuetaan luovien alojen, kulttuuri- ja matkailualan toimintaa kansainvälisen tietovaihdon avulla, kokeiluiden, viestinnän, digitaalisten teknologioiden ja palvelujen avulla. Tutustu hankkeisiin tarkemmin alla ja kysy lisää!

Projektikoordinaattori

• vastaa hankkeiden käytännön toteutuksesta ja raportoinnista Kainuun osalta
  • osallistuu kansainväliseen toimintaan pääpartnerien ja muiden hankekumppaneiden kanssa suunnitellen ja toteuttaen yhteistä toimintaa
  • toteuttaa hankkeen toimintaa, työpajoja, opintomatkoja ja verkostoitumistilaisuuksia niin livenä kuin verkossa
  • toteuttaa hankeviestintää monikanavaisesti.

Edellytämme hakijalta

tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa, kokemusta hanketyöskentelystä ja kansainvälisestä yhteistyöstä, hyvää kielitaitoa, viestintäosaamista sekä hyviä vuorovaikutustaitoja.

Arvostamme

osaamista kansainvälisistä hankkeista, matkailun kehittämisestä, kulttuurin kehittämisestä tai digitaalisista työvälineistä.

Tarjoamme sinulle

• mahdollisuuden päästä kehittämään Kainuun matkailu – ja kulttuurialan toimintaa sekä omaa ammattitaitoasi kansainvälisyyden sekä digitaalisaation etujoukoissa,
  • mukavan työyhteisön tuen,
  • modernit työskentelyvälineet, työtilat Kainuun liitossa, hybridityömahdollisuus.

Työ alkaa sopimuksen mukaan elo-syyskuussa 2023 ja jatkuu 31.12.2025 saakka, jatko mahdollinen hankkeen mukaisesti. Työ on kokopäiväinen tai sopimuksen mukaan. Työsuhde on määräaikainen hankerahoituksen kestosta johtuen. Työ edellyttää matkustusvalmiutta niin Kainuun kunnissa kuin jonkin verran myös hankekumppaneiden alueilla, ja joustavuutta työaikojen suhteen tilaisuuksien aikana. Työhön voi kuulua myös muita työnantajan järjestämiä tehtäviä.

Palvelussuhteen ehtoihin noudatetaan KVTES:ia. Projektikoordinaattorin tehtäväkohtainen palkka on noin 3700-3800 euroa/kk koulutuksen ja työkokemuksen mukaan. Lisäksi maksetaan työkokemuksen perusteella kokemuslisää Kainuun liiton palkkausjärjestelmän mukaisesti. Koeaika tehtävässä on kuusi (6) kuukautta.

Lisätietoja tehtävästä:

Aluekehitysasiantuntija Minna Komulainen, minna.komulainen@kainuunliitto.fi, puh. puh. 044 410 0726

Aluekehitysjohtaja Jouni Ponnikas, jouni.ponnikas@kainuunliitto.fi, puh. 040 5740804

Lue lisää Kainuun liiton verkkosivuilta: https://kainuunliitto.fi/yhteistyo/hankkeet/cherry/ ja https://kainuunliitto.fi/en/projects/n-lite/

Tutustu Kainuun liittoon https://kainuunliitto.fi/

Hakemukset

Hakemukset ansioluetteloineen pyydetään toimittamaan 29.5.2023 klo 12.00 mennessä sähköisesti Kuntarekry-järjestelmässä.

Hakuilmoitus julkaistaan kokonaisuudessaan Kainuun liiton verkkosivuilla, Kuntarekryssä sekä te-palvelut.fi -sivuilla.

Tutustu tehtävään TE-live-lähetyksessä

Tästä tehtävästä on tulossa TE-live lähetys  tiistaina 23.5.2023 klo 10.00 alkaen. Pääset lähetykseen linkistä https://te-live.fi/lahetykset/AGMh81gt3

Kainuun liitto

Nainen istuu portailla kukkamekko yllään.